2015

Ik heb gekeken naar foto’s die ik dit jaar heb gemaakt in Italië. Het zijn er erg veel.

Ik woon in Umbrië, dus aan foto’s van deze groene regio ontbreekt het niet. Ook Toscane begint mijn hart te veroveren. Val d’Orcia, Montepulciano, Siena en Florence zijn  prachtige pareltjes waar ik graag kom. Niet alleen voor vertier, maar ook voor de locale wijnen die er geproduceerd worden.

Desalniettemin, realiseer ik me dat mijn liefde voor Venetië oneindig blijft, ondanks dat ik vind dat Venetië erg toeristisch is geworden, en meer op “Disneyland” is gaan lijken dan op de stad van de inwoners. Ik kom er nauwelijks meer, maar als ik er eenmaal ben geniet ik intens.

Venetië in de hele vroege uurtjes verkennen is fantastisch. En die mooie herinnering wil ik zo lang mogelijk levend houden…

Buon anno a tutti!

Venetie San Marco

 

Geef een reactie

